LO inspiratie te vinden op Youtube


LO EN BEWEGEN THUIS

Hallo,
mis je de school en ook de turnles op school? Daar kan ik helemaal inkomen. Het is soms lastig om altijd thuis te moeten blijven. En toch proberen jullie allemaal er het beste van te maken. Dat weet ik zeker.

Naast de spelletjes die ik al doorstuurde om binnen of in de tuin te spelen is er een groot aanbod aan online sporten in tijden van corona.
Voor wie inspiratie wil opdoen stel ik hier enkele betrouwbare, kwalitatieve links voor. IK haalde ze van de site van BOND VOOR LICHAMELIJKE OPVOEDING :

§  Sportdienst Wielsbeke : Youtube : coronaworkout kinderen van sportdienst Wielsbeke. Opdrachten en challenges op maat van jullie. Heel wat filmpjes staan al gepost en er komen er regelmatig nieuwe bij. Zeker de moeite !!

§  SamApp : 3x per week komt een bewegingsfilmpje op hun FB-pagina. Helemaal met nieuwe leerstof. Je kan altijd kiezen tussen een gemakkelijk en een moeilijker niveau.

§  crossfit@home met Ansje : wil je samen met de hele familie een work-out inplannen? Ansjecrossfit heeft zowel een gratis workout op haar FB-pagina beschikaar als een optie om les op afstand te boeken.


Delen jullie graag jullie sportmomenten? Ik kijk er met veel plezier naar uit. Sturen kan op katrienvdm@hotmail.be  of FB.

Reacties